sobota, 19 września 2015

Chowa się za las




12 komentarzy:

  1. Wiesz Dag, ja ten widok wolę jednak z drugiej strony, tzn. wschód słońca. Wygląda zdecydowanie bardziej optymistycznie, jedyny problem w tym, że trzeba wcześnie wstać, a wiosną nawet bardzo wcześnie. Zachody słońca są piękne, ale mogą się źle kojarzyć. Wschody są jeszcze piękniejsze, bo wraz z nimi budzi się nadzieja na dobry dzień.
    Pozdrawiam tym optymistycznym akcentem :) Spróbuj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asmodeuszu, ja jestem strasznym śpiochem. Poza tym musiałabym wyjść daleko w pola, by uchwycić wschód, ponieważ zasłaniają mi budynki ...no chyba, że weszłabym na komin, ale to raczej bez asysty niebezpieczne. Pomyślę jednak nad tym. Niemniej zachód jest dla mnie o tyle optymistyczny, że za moment pora spać i rano wstanie nowy dzień:)))))
      Serdeczności posyłam.:)

      Usuń
  2. Wspaniałe, poruszające zdjęcia
    w tej płomiennej czerwieni ukryta jest wielka moc, z której nawet nie zdajemy sobie sprawy.
    słońce idzie spać, więc i cała natura wokoło też zasypia
    no może nie cała, bo życie nocne jest jak druga księga
    pozdrawiam gorąco Daguniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Rysiu, jak dwie księgi odrębne ...dzień i noc. Dzień jasny, pracowity, pełen energii, noc ciemna podstępna, skradająca się, czasem księżycowa, ale i czarna jak smoła.
      Natura jednak tym kieruje i tak sobie ustaliła, że po nocy dzień przychodzi i odwrotnie.:)
      Serdeczności posyłam.:)

      Usuń
  3. Dzień noc dzień noc dzień noc. Jedna z niewielu pewnych rzeczy, że jutro będzie kolejny dzień i chociażby to napawa optymizmem.
    Pozdrawiam wieczorowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewne to jak dwa razy dwa, ale nie koniecznie musi to być zawsze dzień słoneczny.
      Na takie ponure dni trzeba też coś mieć.:)))))
      Pozdrawiam.:)
      https://youtu.be/8emuos6_ZgU

      Usuń
  4. Zachód słońca wyzwala u mnie ogromną ciszę
    - po niej następuje przypływ energii -
    lubię pracować nocą - mam uporządkowane myśli.

    Twoje zdjęcia wnoszą wyciszenie.
    Miłego tygodnia, DAG.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łagodne światło słoneczne, przynosi ukojenie, zamyka dzień...uśmiechem.:)
      Pięknych zachodów słońca życzę.:)
      https://youtu.be/lZ10BnwanJs

      Usuń
  5. Łagodny smutek ,jutro słońce znowu wstanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wstaje długo....pewnie późno poszło spać wczoraj.:))))

      https://youtu.be/CkJ7YO9Mt3k

      Serdeczności posyłam.:)

      Usuń
  6. ech sloneczko,sloneczko szkoda ,ze za chwile bedzie go jakby mniej
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zimowe, odbijające się na śniegu jest super.:))) Dużo słoneczka posyłam.:)

    OdpowiedzUsuń