niedziela, 24 stycznia 2016

Tędy wiodą moje zimowe ścieżki.








12 komentarzy:

  1. Daglezjo! Dziękuję za fotkę, dodam ją do ulubionych :)
    W zamian, ode mnie...dostaniesz piosenkę:
    https://www.youtube.com/watch?v=C9AbcAwYqck
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki śliczne...wysłuchałam z przyjemnością i utożsamiam tekst z naszym wirtualnym miejscem....wierszyk dla Ciebie zostawię na Twoim blogu.:)))))) Przytulam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś zaśpiewać:"...piechotą, piechotą, piechotą do lata będę szła."(po zimowych drogach) ;-))))))))))
    Pozdrawiam z letniej łąki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Uczuciowy ...skąd masz tę letnią łąkę? Daj troszkę:))))
      Mam nadzieję, że dojdę piechotą do lata:))))) A jak nie... to dojadę saniami.:)))Bardzo śliczne dzięki za odwiedziny.:)

      Usuń
    2. To jest ukryta łąka w krainie myśli swobodnych. Tam zawsze jest lato, kwitną kwiaty, śpiewają ptaki i świeci słońce. Zapraszam :-)

      Usuń
    3. Cudownie to obmyśliłeś.:)) Odchodzę więc na moment do "krainy myśli swobodnej" ogrzać dłonie.:))) Serdeczności posyłam pod ten adres.:)))

      Usuń
  4. Znowu przepiękne zdjęcia...
    pierwsze -las przecież znany a jednak inny, może piękniejszy bo rozświetlony słońcem
    i dalej zimowa kraina, no i dla mnie szczególnie cenne to czwarte.
    mój czas tak szybko leci, a ja tęsknię do tej cudnej natury
    pozdrawiam odwilżowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze luty i marzec Rysiu i...potem już będzie wiosenka,a z nią kwiaty i kolorowo na trawnikach. Cieplutko pozdrawiam.:)

      Usuń
  5. cudne te Twoje sciezki Daglezjo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, cudne Ulu...kocham moje ścieżki, byle jak najdłużej nóżki moje chciały nosić...:)))))
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia :)
    Moje dzieci zrobiły karmik dla ptaków z butelki po wodzie i co chwile by je dokarmiały :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucz Julio swoje dzieci pomagać mniejszym braciom,to potrzebne człowiekowi...umieć dawać, nie tylko brać.:) Jesteś mądrą mamą... to wiem. Pozdrawiam Cię cieplutko.:)

      Usuń