niedziela, 1 grudnia 2019

Piękna moja jesień, kolorowa, ciepła i......tylko nadal szukam miedzy ludźmi Człowieka....

Moja jesieni...
=============
jesień dźwięczna
tak się niesie
echo leśnych grań

grają liście
zadzierzyście
wiodą leśny tan

jesień strojna
zbrązowiała

miodna
 słodka
doskonała

szumi
tańczy
wieje
śpiewa

zimy się nie spodziewa

jesień złota
piękna pani
to przebrana wiosna

zdjęła suknię w kwiaty
założyła w  złote łaty
został kwiatów posmak

 1 grudnia,2019r.
Daglezja






Ech lesie..czy ktoś oprócz mnie zapłacze nad twymi ranami....




Jeszcze wczoraj biegły do mnie...dziś ich nie ma:-(
Od 4 do 6 grudnia całe dnie , będzie rzezi ciąg dalszy...dewizowcy nie wszystko wymordowali...widziałam tropy liska i  małego sarniątka.......:-(








8 komentarzy:

  1. Piękny wiersz i piekne zdjęcia. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pozdrowienia i odwiedziny.
      Serdeczności posyłam dla Ciebie...
      pięknej jesieni Krysiu:-)

      Usuń
  2. ..cudna jest Twoja Jesień, piękny jest Twój wiersz ❣️ ..prześliczne są zdjęcia.. dziękuję bardzo za wspaniałą 'Ucztę Piękna' dla mojej skołatanej Duszy 💜

    - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdeczniej Alinko, życzę moc zdrówka
    i każdego dnia cudnych chwil radości 😊 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już liście opadły, a mimo to...jesień jest piękna:-) Kiedy smutek zagląda w oczy....przyroda się do nas uśmiecha i daje nam iskry nadziei. Pozdrawiam cieplutko, dobrych i uśmiechniętych dni życzę Ci Mgiełko♥♥♥

      Usuń
  3. Witaj Alinko. Twoja poezja jak zawsze urzeka, potrafisz pięknie pisać. Zdjęcia jesieni oraz Twoich serduszek też piękne. jest co podziwiać. U mnie zimno nawet w nocy lekko poprószył pierwszy śnieg, ale szybko zniknął. Marzy mi się śnieg taki prawdziwy do kolan wtedy lasy wyglądają bajkowo, może doczekamy się takiej pięknej zimy jak dawniej bywały. Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jeszcze śniegu, ale zieleń jest też piękna, nawet ta lekko zszarzała, albo zbrązowiała. Kocham jesień..bez wichur i ulew.
      Pozdrawiam:-)
      daglezja

      Usuń
  4. Piękny wiersz i klimatyczne zdjęcia. U mnie też jesień ...."szumi, tańczy, wieje, śpiewa" ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Krysiu, że ta jesień taka dla nas łaskawa, dla nas tzn. miłośników przyrody...i to dzikiej:-) Mam nadzieję,że zima będzie też piękna, czego Ci życzę całym sercem.:-)

      Usuń