niedziela, 19 stycznia 2020

Czy to jest....polskie dziedzictwo narodowe???☠

Za przeszkadzanie w tego typu 'zabawach'...niestety'... grozić będzie kara więzienia.

 PSL wyłamało się z opozycyjnej koalicji w Senacie i zagłosowało za „lex Ardanowski” – specustawą ASF, wprowadzającą m.in. karę więzienia za utrudnianie polowań. Przepisy krytykują prawnicy i naukowcy. W ostatnich dniach w polskich miastach protestowano pod hasłem „LAS dla wszystkich! STOP Lex Ardanowski!”

Kto nie z nami... w tego ...kulkę 😓

Daglezja.

16 komentarzy:

  1. Samo życie. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam świadkiem podobnego zdarzenia, a może i bardziej wulgarnego, niestety...nie nagrałam. Nie byłam przygotowana na takie sceny, ani na to, że wejdę na 'obszar myśliwych', którzy nie tolerują łażenia po lesie, (biegnie tam ścieżka rowerowa)a spacerowiczów uważają za wrogów. Co będzie jeśli zaczną używać tłumików, a nie będzie ostrzeżeń o polowaniu? Poza tym, walka z
      AFS to kłamstwo.
      Serdeczności posyłam.

      Usuń
  2. Obejrzałam cały filmik..... przejmujący. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu!
      Działalność PZŁ, nie ma nic wspólnego z ochroną przyrody, wręcz odwrotnie. Celem ich jest ułatwianie spełniania zachowań nie wynikających, ze świadomych i racjonalnych decyzji,
      ale spełniania najgorszych instynktów.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. ..obejrzałam, posłuchałam i jestem przerażona 'zezwierząceniem' tych ludzi,
    (nie chcąc ubliżać zwierzętom)ich niskimi pobudkami, ograniczonym myśleniem
    i prostactwem.. brak słów na takie działania i zachowania ;/
    ..to wszystko co się dzieje jest wpros niewiarygodne a jednak się dzieje :(

    - pozdrawiam cieplutko Alinko, życzę każdego dnia pięknych chwil w zdrowiu 💕 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle się dzieje. Zło wkradło się w dusze ludzkie. Stajemy się agresywni, zawistni, bezlitośni i okrutni.
      Mgiełko Dobrej Nocki Ci życzę, a jutro Dobrego Dnia💕

      Usuń
  4. Jak można szczycić się zabijaniem zwierząt dla rozrywki. Oglądając i słuchając tych ludzi miałem wrażenie, że to jakiś koszmar na jawie. I oni dostają broń do ręki. Żyjemy w XXI wieku - bardzo prymitywnych czasach :(
    Pozdrawiam gorąco Daglezjo - Tadeusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, prymitywne to czasy Tadeuszu, a 'brać myśliwska', to szczególny przypadek prymitywizmu.😃
      Dziękuję ślicznie za wizytę♥, jesteś tu miłym gościem💛
      Pozdrawiam serdecznie💙

      Usuń
  5. Niedawno usłyszałam, że protesty przeciw wybijaniu dzików i żubrów to marksizm w czystej postaci i takie lewackie trendy zagrażają naszej tradycji! To jest straszne i chore! Jestem więc marksistką, lewaczką i zagrażam tradycji. Trzeba mnie więc czym prędzej zutylizować;-) Ale nawet to nie spowoduje zmiany mojego zdania o myśliwych. To psychopaci czerpiący przyjemność z zabijania. 'Walka' z ASF to ściema. To właśnie myśliwi przyczyniają się do jego rozprzestrzeniania więc...
    Serdeczności Daglezjo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się zgadzam Amasjo! Jeśli ktoś nazywa ekologię 'Antychrystem', a jej obrońców marksistami, to kim jest ten samozwańczy ojciec z Torunia, oraz jego czciciele? Dokąd to prowadzi? Z doświadczeń ludzkiej historii wynika, że najlepszym, najskuteczniejszym narzędziem do psychomanipulacji jakie wymyślono - jest religia. Nie wiem już czy u nas... władza jest dla religii, czy religia dla władzy, wiem jedynie, że indoktrynacja trwa.
      Serdeczności posyłam💜

      Usuń
  6. Kto wybierał PIS = krasnoludki ?
    Kto zachwyca się Prezydentem i pewnie znoeu Go wybierze = krasnoludki ?
    Kto popiera obłudę, łamanie prawa i konstytucji = krasnoludki ?
    Kto popiera łamanie praw ludzi i zwierząt, zabijanie, judzenie, falsz = krasnoludki ?
    Powstało plemię ludzkie, najgorzej zbrodnicze w istnieniu świata .....
    A my niestety jesteśmy jego częścią !!!!
    Czy nadejdzie koniec ? kto to wie ?
    Może „koronawirus”
    Ha... ha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysiu, tak się składa,że głosujący na obecne władze, w ten sposób dziękowali za 'Janosikową' politykę. Odebrać pracującym, uczciwym, którzy sami zaspokajają swoje potrzeby, a dać tym biednym, leniwym i cwanym. 'Wyrównać', aby wszyscy mieli tyle samo, ale pracować ci uczciwi mają na całość. Te jak ich zwiesz 'Krasneludki' mają duże potrzeby i duże wymagania, więc i dziękują ...
      Pozdrawiam cieplutko, kwiaty już kwitną, jakby wiosna się omyliła i szła:-)

      Usuń
  7. Wszystkiego co tylko kochasz miła Walentynko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Januszu za życzenia. Gdyby się spełniały...byłabym najszczęśliwszą z ludzi.
      Pozdrawiam ślicznie:-)

      Usuń
  8. If you're trying hard to lose kilograms then you absolutely have to jump on this brand new custom keto meal plan diet.

    To create this keto diet, certified nutritionists, personal trainers, and professional cooks joined together to develop keto meal plans that are productive, painless, cost-efficient, and fun.

    Since their first launch in early 2019, thousands of individuals have already remodeled their body and health with the benefits a certified keto meal plan diet can provide.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones given by the keto meal plan diet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że moja waga jest w normie. Nie mam się z czego odchudzać, ale dzięki śliczne za dobre rady. Staram się odżywiać w miarę prawidłowo, no i nie mam skłonności do tycia😄

      Usuń