środa, 29 lipca 2020

Długo mnie nie było...

  Życiu szkodzi nadmiar, ale i brak, życiu odpowiada umiar.
 Ekstremizm to śmierć dla życia. Mamy jedno życie...niestety.
 Dbajmy o nie. Powtórki nie będzie.
   _,,_
wczoraj jest snem
jutro wizją
życie jest dziś

nie odkładaj nic na później
zapomnij o minionym
chwytaj dzień dzisiejszy
i rwij jak świeże wiśnie

dzisiaj należy do ciebie



A tak poważnie:
Bierzmy tę 'miskę ryżu' i do roboty.
Jest lato, można dodać ziół, owoców,
ewentualnie grzybów! 


Tych nie polecam:



 w kwiatach lipca pocałunku

krople rosy
ranne mgły
płatki maków
woń maciejki

w podarunku
lato śle














20 komentarzy:

  1. Pięknie..ważne słowa..dla mnie na dziś ,że ważne jest właśnie dziś:) Pozdrowienia lipcowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Właśnie dotarło do mnie, że życie jest w tej chwili...reszta jest nieważna. Pozdrawiam najpiękniej i najcieplej 💛

      Usuń
    2. To prawda życcie jest właśnie teraz nie wiemy co będzie za chwilę więc nie warto tym zyć:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. U ciebie jak zwykle poetycko i pięknie. Czy mogę tę fotografię maka i bławatka przytulić na pulpit?
    „Jeślibym chwili rzekł: Jak pięknaś!
    O, nadal trwaj! Nie uchodź mi!”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, moje kwiaty są po to, by sprawiać przyjemność, jeśli któryś Ci się podoba bierz cały bukiet:-)

      'Że mija? I cóż, że przemija?
      Od tego chwila, by minęła,
      Zaledwo moja, już niczyja,
      Jak chmur znikome arcydzieła'...Staff.

      Pozdrowienia piękne posyłam :-)

      Usuń
  3. ..cudownie Cię znów widzieć, wspaniale móc czytać i oglądać Kochana Dag ❣️
    ..bardzo mi brakowało Twoich postów, zdjęcia są przepiękne i śliczny wiersz 💚
    ..moje serce skradły 'mak z chaberkiem' - moje ulubione przecudne kwiatuszki polne ❤❤❤

    - zachwycona pozdrawiam Cię najcieplej i ściskam mocno,
    życzę ogrom zdrówka i pięknych chwil każdego dnia ♥ :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że jesteś Mgiełko, to jakby powrót z długiej podróży do domu, gdzie wszyscy domownicy czekają na mnie..
      Najpiękniej dziękuję za to, że jesteś, pamiętasz, odwiedzasz.
      Pozdrawiam kwiatami lipca. 🌼 🌷🌹 👩‍❤‍👩

      Usuń
  4. Witaj Alinko. Gdy się tu pojawiasz , zawsze można spodziewać się pięknej poezji, doskonałych fotek. Dziękuję za udostępnienie pieśni w wykonaniu chyba najwspanialszego duetu jaki kiedykolwiek można było odsłuchać na scenach Polski.
    My mieliśmy możliwość odsłuchania tej pary jeszcze na żywo. Niestety komuś ich sława przeszkadzała, dlatego byli na estradach ograniczani . Dla młodych to ogromna strata. Dziękuję , że pojawiłaś się po długiej przerwie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Januszu , dzięki za komentarz.
      Widzisz...ja cenię Pana Ładysza, nie za jakieś zasługi polityczne, czy państwowotwórcze, ale zwyczajnie za jego głos, za dawanie nam tego, co potrafił robić najwspanialej, czyli swój śpiew, ale i aktorstwo. Jakąż straszną niesprawiedliwością jest pomijanie przez władze, wspaniałych ludzi zasłużonych dla polskiej kultury, ze względu na ich przeszłość, ba... za przeszłość ich rodziców, a nawet dziadków. Pozdrawiam lipcowo:-)

      Usuń
  5. O mamusiu! Jak tu pieknie pachnie! Jakie cudne kwiaty i slowa pachnace latem. Dziekuje Daguniu za wzruszenie ... Pozdrawiam sercem <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam Alenko u Ciebie, jak tam cieplutko i elegancko, a Dino to jest Gość nieprzeciętny. Twoja poezja jest niezwykle ciepła i ...taka do serducha🌺💚

      Usuń
  6. Lato... pachnące miętą. Raj dla zmysłów, które często doświadczają oszołomienia. Pozdrawiam zdrowo - kwitnąco i ziołowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham zapach ziół, lubię gotować z ziołami, ale i do innych celów potrzebne, to naturalne leki, przyprawy i afrodyzjaki🌻
      pięknie pozdrawiam 🌺

      Usuń
  7. Aj,aj,aj! Jakie piękne zdjęcia! I słowa. Nie wiem jeszcze, czy Twoje, czy nie, bo dopiero tu trafiłam :) Pozdrawiam ciepło, Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwzajemniam pozdrowienia Polu.Zazwyczaj to moje fotki i słowa,jeśli korzystam z innych autorów, to podaję informację o tym 🌻

      Usuń
  8. Jesteś wielką artystką, zdjęcia cudowne
    ja jeszcze trwam choć już poza życiem już nie piszę na blogu... po co?
    Najserdeczniej Ciebie pozdrawiam Daguniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysiu, nie pytaj po co pisać, PISZ!!! Ci, którzy chcą, zawsze znajdą chwilę by poczytać, zastanowić się, zatrzymać na chwilę. A jeśli nikt nie zatrzyma się... pisz dla siebie, no i dla mnie :-)
    Najcieplej pozdrawiam, życzę pięknych chwil i radości z pisania.��

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te maki i chabry po prostu kocham całym sercem te kwiaty <3. Z jednej strony nic nie odkładać na później z drugiej nie można też dawać sobie za dużo na głowę. Trzeba znaleźć ten złoty środek, wiedzieć kiedy działać a kiedy trochę sobie odpuścić i pójść podziwiać przyrodę na przykład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty...ech, gdyby nie one świat byłby bezbarwny. Wszyskie są urocze, wszystkie daja radośc, ale te polne najwdzięczniejsze, najdelikatniejsze i nikt ich nie podlewa, a rosną...dla nas, by cieszyć serca 🌻🌻🌻

      Usuń