środa, 3 listopada 2021

Jesienna zaduma.....


 

6 komentarzy:

  1. Super, świetnie się tego słucha. Sporo emocji kryje się za skrzypcami. Czasami, aż ciarki przechodzą. Przypomniał mi sposób gry wielu żydowskich muzyków. Farid Farjad bardzo dobrze gra! A w tle delikatne pianino albo fortepian... Z dużą przyjemnością wrócę nie raz do tego artysty. Dzięki za inspirację!😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Irańczyk sprawia, że 'skrzypce płaczą':-) Usłyszałam jego muzykę przed laty i zauroczyła mnie... Dziękuję, że moja notka mogła się przzydać. :-)

      Usuń
  2. ..przepiękna muzyka, zachwycająca, znakomite wykonanie! ..Farid Farjad to niezwykły skrzypek - cudownie się słucha! .. można tego słuchać i słuchać <3
    ..dziękuję bardzo Kochana Daglezjo za udostępnienie :*

    - pozdrawiam gorąco, życzę Ci Alinko moc cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie , że ta muzyka jest Ci miła :-) Czasem trzeba spokoju, a czasem mocniejszych wrażeń, muzyka daje nam to wszystko. Smutne byłyby dni bez muzyki.
      Serdeczności Mgiełko posyłam dla Ciebie, w wietrzny, jesienny dzionek.😊🍎🍂🍁

      Usuń
  3. Ojejku Daguniu, jakie cudne nutki 💖💗💝

    OdpowiedzUsuń