sobota, 24 października 2015

Moja jesień








26 komentarzy:

  1. piekna ta Twoja jesien Daglezjo
    dziekuje za mila wizyte i te slowa
    pozdrawiam jak umiem najpiekniej
    do milego ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna...i bardzo smaczna Ulu...zwłaszcza kiedy gryzę orzechy i wdycham aromat dojrzałych w słoneczku jabłek.:)))
    Cieplutkie pozdrowienia posyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe teraz Twoje zdjęcia wtopione w czarne tło, które wzmacnia kolory, szczególnie czerwieni.
    To same jabłko na tle zieleni na pewno straci soczystość, tu aż wyskakuje na zewnątrz.
    Na tym czerwonym liściu usadowił się rycerz, jego głowa jest bardzo wyraźna. Oczywiście efekt niezamierzony, ale przez to interesujący.
    Jest mi ostatnio bardzo smutno, może to czekanie, może pogoda
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co??????? Muszę się przyjrzeć.:) Faktycznie trawka z lewej hahahahah.:))) Rysiu, Ty Sokole Oko, wszystko dostrzeżesz.:)))))
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  4. Dag! Kłamczuszko! Co to za jabłuszko !?!
    Kwieciście i tak słonecznie, jak w środku lata... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fotki z tego tygodnia twór@za, nie jestem kłamczuchą.:(
      A jabłuszko wiadomo ...przecie jestem Ewą.:)))))
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
    2. Ewą z koszykiem obfitości. I kusicielką.
      Tak trzymaj, Daglezjo :)

      Usuń
  5. Laskowe orzechy zebrane, włoskie już prawie, jabłuszka pachną na cały dom, a w dodatku wsłuchuję się w ulubione plum-plum - tak bulgocze fermentujące wino z winogron w olbrzymim baniaku. Rzekłbym: czas obfitości. Tylko dni jakby krótsze...
    Pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pora się zachomikować w ciepłym kątku i zażywać tych smakowitości.:)))
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  6. ..śliczne zdjęcia Twojej Jesieni.. jakież barwne i smakowite ..;)
    ..czuję soczysty smak i zapach, podziwiam fascynujące piękno Natury.. ;p

    - pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soczysta ta jesień AnSo, dziś w lesie widziałam tyle barw, ile może zmieścić las. Po takiej wyprawie świat śpiewa kolorami .:)))
      Pozdrawiam pięknie i kolorowo...a do tego życzę kolorowych snów.:)))

      Usuń
  7. Pięknie ,dojrzale ,kolorowo ,soczyście , orzechowo i winnie.Róg Obfitości.Tylko jesień jest tak hojna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień zaprasza, przyciąga, otula i cieszy, wystarczy ją pokochać i...zrozumieć.:)
      Cieplutkimi barwami jesieni pozdrawiam.:)))

      Usuń
  8. Twoja jesień jest cudna!
    Szkoda, że ta poza-przyrodnicza nie wszystkich zadowala...
    Spokojnego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię utyskiwań na tę porę roku, ja w niej znajduję barwy i ciepło ...inne od letniego, ale równie kojące i otulam nim wszystkie zmysły.:)
      Pozdrawiam bardzo kolorowo, soczyście.:)

      Usuń
  9. Jesien to najpiekniejsza pora roku Daguniu, a w Twoim wykonaniu najbardziej soczysta :) Zadna inna pora nie jest taka bogata, taka smakowita. Przepiekne fotografie Dagus, kocham te kolory i te jesienne mgielki. Wyobrazam sobie teraz Bieszczady ... :))
    Piekne jesienne pozdrowienia Ci posylam
    z oczekiwaniem na kolejne Twoje
    fotocudenka :)) Calusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alenko, jesień to pora, kiedy los oddaje nam zapłatę za wiosenny i letni wysiłek.:)
      Taka nasza jesień... na jaka sobie zasłużyliśmy.:)))
      Cieplutkie barwy jesienne posyłam, z mojego lasu.:)

      Usuń
  10. Jesień ze względu na swą różnorodność barw i nastrojów jest wspaniała. Powiadają, że wiosna jest porą roku zakochanych, oooo ubodzy mentalnie i uczuciowo ;-))))))
    Pozdrawiam jesiennym słońcem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, wiosną budzi się serce Uczuciowy, jesienią jest otumanione i dopiero zimą zaczyna czekać na nową wiosnę. W przyrodzie te cykle muszą być zachowane by nie było kolizji.:)))
      Choć anomalia już się zdarzają ... i to coraz częściej.
      Miłego wieczorku.:)))

      Usuń
  11. a tak wpadlam z pozdrowieniami trzymaj sie cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj tak sobie ...częściej , taki miły gość to radość...w moim blogowym domku.
      Posyłam moc kolorowych pozdrowień.:)))

      Usuń
  12. Daglezjo ,zawsze miły i oczekiwany jest Twój komentarz u mnie.
    Nie można mieć wszystkiego ;tak się zastanawiam kiedy ja ostatnio byłam w takim prawdziwym lesie ,chyba dwa lata temu ,kiedy słyszałam skowronka ,kiedy widziałam grzyby nie na targu a w lesie.Kiedy mogłam odetchnąć prawdziwie czystym powietrzem.Nie wiem.Kraków ma najbardziej zanieczyszczone powietrze w Polsce.Tak podają wskażniki.Na ulicach miasta pojawili się ostatnio ludzie ,studenci chyba ,którzy rozdają maseczki.Mieszkam w centrum przy ulicy z ruchem autobusowym i tramwajowym.
    Ale tak ,kiedy chcę idę do teatru ,kina ,na wernisaż ,do filharmonii.Wszystko to jest dla mnie na wyciągnięcie ręki.Ręki z kasą oczywiście ,bo kultura jest bezcenna ,dosłownie i w przenośni.
    Kiedy patrzę na Twoje piękne zdjęcia to mi żal .....młodości ,obozów ,wyjazdów pod namiot ,gwiazd i gitary przy ognisku i zapachu ,zapachu ziemi ,skoszonej trawy .....
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    P.S. Mam kupiony w sklepie wrzos w doniczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem doskonale liiviio, nie można mieć wszystkiego.:(
      Wrzos? Piękna to krzewinka, jakby cząstka lasu, a równocześnie to delikatność i siła, wygląd niepozorny, ale nadepnięty wstanie bez szwanku...jak pisała Rodziewiczówna w swoim "Wrzosie". Pięknie wspominasz...takie podobne nasze dni młodzieńcze były....tylko ja myślę, że byłyśmy o niebo dojrzalsze i odpowiedzialniejsze od dzisiejszych nastolatek...ale to moje zdanie.....:))) Choć mam doświadczenia w pracy z młodzieżą i nie mówię tego tak sobie.Ech odbiegłam za daleko.
      Pozdrawiam jesiennym wieczorem, pełnym spadających złotych liści z ....mojej brzozy.:)))

      Usuń
  13. Daglezjo pozostawilas u mnie bardzo madre slowa
    dziekuje za mile odwiedziny i pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrej nocy Ulu, a jutro pięknego dnia. A....kocham piosenki Edith Piaf, w ogóle piosenka francuska to...moja ukochana....posyłam Ci jedną z moich ulubionych:
      https://youtu.be/i2wmKcBm4Ik?list=PLYGN6yaumrgsc2ymJBm7sOcurmFKazss9

      Usuń
  14. dziekuje za te piosenke i odwiedziny
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń