poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Świateczne "spacery".


Jadąc z Bobolic na północ w stronę Koszalina, za miejscowością Grzybnica wśród lasów zachowało się 5 kręgów kamiennych i cmentarzysko Gotów z I wieku n.e. Po Gotach przybyli tu Słowianie, przywieźli ze sobą nowych bogów i nowe obyczaje, a miejsce kultu gockiego zarosło gęstym lasem.
 W grobach w trakcie prac archeologicznych –  znaleziono  ozdoby, zapinki, naczynia.

Rusałka ceik wygrzewała się na jednym  z głazów,
a może to duszek Gockiej księżniczki? Nie wiem.







Dziwne to miejsce. Odczułam tam ogrom dobrej energii.:)))

6 komentarzy:

  1. Tajemnicze i pełne niewypowiedzianej mocy kamienie.
    Ja taki kamień, podobny znalazłem w dzieciństwie w Nowym Targu.
    Opisałem to na mojej stronie w opowiadaniach.
    jest magia, jest tajemnica siła na ziemi, oczywiście odrzucana przez Kościół. Ale to nie zmieni.
    Dobrze, że pokazałaś to piękne i pełne mocy miejsce.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest magią, cała Ziemia tętniąca życiem, cud i magia Rysiu.Powinniśmy pochylać głowy nad wielkością i mądrością natury.
      Pozdrawiam kwietniowo.:)

      Usuń
  2. uczuciowesmaki5 kwietnia 2016 12:35

    Świetne miejsce na noc Kupały ;-))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Penie byłoby magicznie....kto wie...może by trzeba o tym pomyśleć? Już mam napływ adrenalinki.:)))))
      Serdeczności posyłam.:)

      Usuń
  3. DAG.
    Piękne widoki, śliczne obrazy
    - dostarczasz tyle wzruszeń!
    Ja nie mam takiej pasji tworzenia,
    ale postanowiłam zamieszczać
    swoje myśli na dawnej stronie.
    Jeżeli zechcesz, zapraszam na moje "zawirowania"
    - Całość i reszta.suplement2.blox.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, zostawiłam znak, dziękuję za zaproszenie ninelnsg5.Mamy wiosnę, więc postaram się pokazywać co znajduję na moich ścieżkach...o tej porze roku, gdyby można oddać zapach i dźwięk byłoby super.
      Serdeczności dla Ciebie posyłam.:)

      Usuń