sobota, 9 kwietnia 2016

Zapraszam na wiosenną wycieczkę po lesie.:)




Cebulica syberyjska


Złoć żółta

Skrzyp polny

Kwiat mirabelki
Krokusik

 Zew...
konwalią
czeremchą
bzami
wiosna oddechem tumani

idę
biegnę
lecę
ledwo muśnie stopa ziemi

tak spieszno
tak cieszno
promiennie
na przełaj miedzami

majem
gajem
ruczajem
zew wiosny zaprasza niezmiennie

od wieków
od zawsze
po kres

i myślą słoneczną dojrzewa
i rwie się
i niesie
i śpiewa

a mnie ciągle mało tych barw

                                                             Daglezja

12 komentarzy:

  1. Patrzeć z zachwytem na budzące się kolorowe życie wiosną, tak pięknie pokazane w Twoich świetnych zdjęciach i wchłaniać słowa poezji, to wielkie przeżycie Daguniu.
    Dla mnie to wielka radość w ostatnim czasie życia i wielkie dzięki za Twoje przesłanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysiu, dzięki za milusi komcio.:) Pokazuje niektóre kwiatki, bo ich nie uświadczysz o inne porze roku ...jedynie wiosną i to w wybranych miejscach, a nie każdy tam zagląda.:)
    Pozdrawiam ślicznie i słoneczka życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krokus - taki dostojny pan/kwiat. A Tobie ciągle brakuje barw (?) Wiersz bardzo rytmiczny. Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś barwy kwiatów pokrył śnieg, na szczęście zniknął. Milutkiego wieczoru i dobrego dnia jutro życzę.:)

      Usuń
  4. Daglezjo, Twój Świat na biało, żółto i niebiesko, pachnie i zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie umiem posłać woni, aromatu tej najwspanialszej pory roku, ale każdy ma ją u siebie...więc nic straconego:))))
      Cieplutkie pozdrawiam.:)

      Usuń
  5. Śliczności. Takie maleństwa, a potrafią człowieka od razu wprawić w dobry humor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za wizytę.:) Pozdrowienia posyłam.:)

      Usuń
  6. i wiersz i zdjecia bajeczne,tyle w tym kolorow ,peknie Daguniu
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurrra!!! Co za radość...dzięki Uleńko za odwiedziny.:)))
      I mnie nie było tu kilka dni..czasem po prostu się nie da.:(
      Pozdrawiam cieplutko.:)

      Usuń
  7. Oj, hop, hop! Daglezjo! gdzie jesteś? zapatrzyłam się w te Twoje kwiatuchy i gdzieś mi się zapodziałaś... Odezwij się, proszę!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem twór©zA!!! Po prostu zgubiłam się...tak wiele obcych, złych dróg w lesie moich myśli się nagromadziło,że musiałam się przedzierać przez bardzo kolące chaszcze...raniąc dłonie.Serdeczności posyłam.:)

    OdpowiedzUsuń