czwartek, 30 czerwca 2016

Przestrzegam przed numerem tel. 92565

Od kilu tygodni dostaję z tego numeru (92565)

 SMS-y, dot.wróżb i horoskopów. SMS poprzedza telefon ,

 gdzie miła pani prosi o odebranie tegoż i przeczytanie.

 Nie odpowiadam, więc zaczęło się....chyba "nękanie" mnie i straszenie.

Przytaczam tekst:

"Ostrzegam Cie po raz ostatni Alino! Jutro rano WSTYD i LZY jak mnie dzis  nie posłuchasz!

Stawiasz na szali swoja przyszłosc! Slij sms PILNE NA 73117/3ZŁ"

30 cze 2016 20:25


Zachowałam zgodność z oryginałem.:)

Nie piszę, że się lękam, ale jest to szczyt bezczelności osoby wysyłającej tego typu wiadomości.

Czy ktoś dostaje tego typu "życzenia" proszę powiedzcie co o tym myślicie.

                                                                                     Daglezja

8 komentarzy:

  1. Znam to, Daglezjo. też miałam taki 'epizod'. nie wystraszyłam się tylko od operatora sieci kategorycznie zarządałam zablokowania i nie przysyłania takich smsów na mój nr. skończyło się ale po jakimś czasie z nru 73809 zaczęłam dostawać życzenia od 'cichego wielbiciela' i propozycje randek:) mieliśmy z Ciccino niezły ubaw:) zrobiłam to samo i teraz mam spokój. pewnie do następnego razu. co tym myślę? to zwyczajne k******o, żerowanie na ludzkiej naiwności i strachu. grunt to nie dać się zastraszyć i wciągnąć w 'intrygę', która nabije kieszeń jakiemuś oszustowi. nie daj się Daglezjo!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Amasjo,już raz zgłaszałam do operatora i było ok. przez pół roku. Były też zapytania ...o której można do mnie przyjść. Kiedy zapytałam kto mówi i dlaczego ma przyjść...otrzymywałam odpowiedź ,że z tego numeru jest zapotrzebowanie na tego typu spotkania.:))) Mieliśmy z rodziną ubaw nie z tej ziemi.:)))Dziś o 10:10 znów dzwonił nr.92565..nie odebrałam...czekam na treść SMS-a, wtedy poproszę operatora o blokadę tego typu wiadomości.
      Cieplutko pozdrawiam...już lipcowo.)
      Ps. Właśnie kilka osób w necie szuka tego numeru, ponieważ odpowiadając "NIE" na pytanie "czy chcesz otrzymywać tego typu wróżby"...z konta w telefonie znika 31zł.:))))) Lekki zarobek.:)))

      Usuń
  2. Ta sprawa było opisywana na jakimś popularnym portalu wraz z ostrzeżeniem, przed jakąkolwiek odpowiedzią. Podobno koszty tej „zabawy” mogą sięgać kilkuset złotych miesięcznie. Tak ostrzeżony nie reaguję nawet na pełne zachęty informacje o wygranej różnych stacji radiowych. Mnie jedno zadziwia. Istnieje ustawa o ochronie danych osobowych, szczególnie tych, które przekazujemy w dobrej wierze firmom, z którymi zawieramy jakieś legalne umowy, a mimo to nasze numery telefonów krążą po wszystkich rodzajach oszukańczych firm. Mnie ostatni ciągle, niemal codziennie, bombarduje się propozycjami spotkań w celach zdrowotnych. Chyba chodzi o to aby mnie zdrowo oskubać...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety Asmodeuszu...nikt nie chroni naszych danych osobowych, wręcz nimi handlują:) Nie wspominałam o zawiadomieniach ze stacji radiowych czy telewizji, o możliwości wygrania, albo już wygranej...wystarczy odpowiedzieć tak...i mam kasę(zabraną z konta). O naiwności ludzka!!!
    Nie dajmy się ogłupiać, niemniej tymi oszukańczymi spółkami powinna zająć się jakaś instytucja powołana do ochrony danych.:)
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha ha - co zrobić ? to co zrobiła Amasja !
    Ludzie,! to przecież ciche firmy zatrudniające osoby które na tym zarabiają...
    To są poprostu pieniądze, tak jak zarabiają roznosiciele ulotek
    U nas każdy sposób na pieniądze nie śmierdzi
    Za pieniądze ksiądz się modli, a w kościołach palą świece
    Ech... jaka instytucja ma się zająć tymi sprawami, skoro zgodnie z prawem jesteśmy na codzień okradani, a nasze dane latają po świecie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Rysiu...jest jeden Bóg..pieniądz, to do niego współczesny człowiek się modli, jemu składa hołdy, w jego imię zabija.
      Cieplutko pozdrawiam.:)

      Usuń
  5. Miałam podobny incydent wpisałam ten numer w google, tam napisałam, że dzwonię na policję. Pomogło. Może przypadek? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne to życie, dziwni ludzie ....jakby nie z tej ziemi, a może to ja jestem z dawnych czasów tu teleportowana? :)
      Pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń