poniedziałek, 10 października 2016

Kolorami jesień śpiewa...


:-)








To już było ...napisałam ten wierszyk dwa lata temu , ale jesienie  są do siebie podobne...

jesień pięknie mnie otula
kolorowym szalem
rozpostarły mgielne skrzydła
miodnozłote dale


pod stopami liście płaczą
że ich nikt nie kocha
a wśród liści prześwituje
zapłakana słota


odejdź słoto i nostalgio
jeszcze wam nie czas
jeszcze idę w brąźne pola
w malowany las


idzie jesień prężnym krokiem
głośno zamaszyście
och jesieni czemu depczesz
wciąż zielone liście  ...
                                             Daglezja




18 komentarzy:

  1. ..pięknie kolorami śpiewa
    Jesień ta cudowna
    z Twoich uroczych zdjęć
    i wiersz piękny jest :)

    - pozdrawiam Cię A. najserdeczniej i najcieplej kolorami tęczy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle schwytałam barw jesieni, ale to nie wszystkie... mam nadzieję na dużo więcej. Cieplutko pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak... Jesień zachwyca kolorami, ale i Twoimi pięknymi obrazami.
    One zapadają w duszy, uspokajają, a mnie dają poczucie, że jeszcze żyję i mogę odczuwać piękno.
    pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło Rysiu,że moje fotki cieszą oczy. Razem przyjemniej oglądać.:)
      Pozdrawiam cieplutko...zimnym rankiem.:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. O tak,te maleńkie słoneczka dają tyle radości, ale i mikroelementów , w ziarenkach.:)))
      Cieplutko, słonecznikowo pozdrawiam.:)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia ,piękne .Mam nadzieje , że i dla mnie jesień zaśpiewa kolorami ,może ta następna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaśpiewa liiviio, już słyszę przedśpiew.:)
    Cieplutko z domieszką promyków słonecznych, posyłam pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najwyraźniej masz dobre układy ze słoneczkiem, Daglezjo.
    Niby odeszło, ale pełno go w słonecznikach i całej notce :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, taaak..ja ze słoneczkiem na ty.:))) Mamy się ku sobie !
      Serdeczności posyłam.:)

      Usuń
  8. Ale coś ta kolorowa jesień w tym roku zbyt wcześnie odsłania swoją drugą twarz szara bura i słotną. ..brr zmarła i zmoklam dzisiaj...pozdrawiam cieplutko ulkalup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ze na Twoich zdjęciach tak bajecznie i kolorowo☺

      Usuń
    2. Tak, zbyt szybko jakby się zachmurzyła, zaczupurzyła nasza pani jesień.:)
      Witam naszą miłą Przyjaciółkę, miło,że jesteś.:)))
      Pozdrawiam cieplutko.:)

      Usuń
    3. Witaj Daglezjo ☺ciesze się bardzo,ze pomimo mojej długiej nieobecności na blogu chce Ci się ze mną gadać, dziękuję. Pytasz o moje lato.Byliśmy dwa tygodnie w Polsce ,natomiast reszta to lato w mieście, grill na tarasie,jednodniowe wypady nad jezioro bądź staw,gdzie lapalismy ryby . Miłego dnia Daglezjo

      Usuń
    4. Moja Droga Ulu, jeśli ktoś ma u mnie status przyjaciela, choćby wirtualnego, musi się bardzo starać by to zniszczyć.:))
      A czas? Hm...ten zawsze płynie za szybko , kiedy się jest dorosłym. Tylko do osiemnastki się wlecze....:))))))))))))))))
      Pozdrawiam zamglonym rankiem, ale kolorowym, bo pani jesień kolorami mnie otacza.:)

      Usuń
  9. A mnie bardziej kojarzy się Czesław Niemen i jego jedna z najpiękniejszych piosenek w której "Mimozami jesień się zaczyna" :-)
    Pozdrawiam wieczorowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację , lepiej by pasował tu Niemen, ale...nie chcę już zmieniać.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

      Usuń