poniedziałek, 18 marca 2019

Wiosna...ach ..to TY!!!

 Bądź
---------
bądź mi wiatrem
bądź mi deszczem
błotem słotą lub powietrzem

bądź mi smutkiem
bądź mi śpiewem
światem  kwiatem 
płaczem gniewem

bądź księżycem
bądź gwiazdami
bądź wiązanką wielu słońc

bądź zapachem
mgłą nad łąka
ranną rosą lub rozłąką

tylko mi bądź


3.03.2019    Daglezja



  To trawa w folii, przygotowana jesienią, na lato dla bydła. Smutna ta 'polityka rolna'. Bydło cały rok stoi w oborach, to wygoda i ...okrucieństwo w stosunku do tych wspaniałych zwierząt, które dają tyle pokarmu człowiekowi.




         To jsem já  :-)

Odbicie w lustrze :-)


23 komentarze:

  1. Witaj dziewczyno z tamtych lat. Jak zwykle pełna uroku . Wspaniałej pogodnej i ciepłej wiosny życzę Ci Daglezjo. Pozdrawiam serdecznie J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, tak Januszu. Ty masz prawo do mnie tak mówić, znamy się przecie od...'wieków'. Tobie życzę tylko słonecznych dni tej wiosny. Bądź szczęśliwy...pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. Witaj Alinko. Czy wiesz coś na temat zamykania blogów powiązanych z Google taki jak ten Bloger?

      Usuń
    3. Tyle tylko, że już na koncie Google nie ma blogów:-)
      Po prostu jakoś mi to umknęło, bo nie zaglądam tam często.
      :-)
      Pozdrawiam wiosną:-)

      Usuń
  2. ..cudownie, że jesteś, ogromnie się cieszę!
    ..zatopiłam sie w pięknie Twoich słów i podziwiam wspaniałe zdjecia <3

    - pozdrawiam cieplutko szeptem nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Mgiełko, że mogę z Tobą się spotykać...wiem to jedynie blogi, ale jak miło:-)
      Cieplutko, wiosennie, pozdrawiam!

      Usuń
  3. Widzę, że urodą przyćmiewasz wiosenne kwiaty
    pozdrawiam ogromnie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze Rysiu jesteś szarmanckim 'młodzianem'. Dzięki Ci za to
      :-) Wiosennie, serdecznie i ciepło pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Otóż to, najważniejsze - bądź!
    To "bądź" może mieć różne zabarwienia,
    ale i tak lepsze od "niebytu", choć
    czasem trudne do zniesienia (hm...)
    Sądzę, że to "bądź" wypełnia Twój wolny
    czas w sposób należyty. Dlatego nie będę
    czyniła Ci wyrzutów, że tak rzadko
    pojawiasz się w tym miejscu (hm...)
    Pięknego czasu dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ninel...a czas? wypełniam go najlepiej jak potrafię, tylko wolniej:-):-):-) Najważniejsze, że wiosna już JEST. Chłoń jej piękno Ninel, rozkoszuj się nią. Ona przychodzi dla nas.
      Cieplutkie pozdrawiam.

      Usuń
    2. DAG.
      Teraz już jestem bliżej Ciebie (hm...)
      https://aninkedzog.blogspot.com
      Przesyłam pozdrowienie/

      Usuń
    3. Ninel, znalazłam Cię! Już byłam u Ciebie, a teraz widzę,że podajesz namiary.Dziękuję ślicznie. Udanego weekendu, cieplutkiej słonecznej pogody i dużo uśmiechu życzę. Ja...na razie pomilczę.
      Dobrej nocy.

      Usuń
  5. Dzień dobry Dag, bardzo się cieszę z Twoich zdjęć, lubię widzieć osobę do której się wybieram w gości, wiele blogowiczek pilnie strzeże swojej prywatności i mnie brakuje pożywki dla wyobraźni. Piękna z ciebie, silna i mądra, wrażliwa Kobieta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to przyjemnie słyszeć Krysiu, kiedy ktoś mówi o nas ...ciepło. My wszystkie tu jesteśmy piękne, mądre i wrażliwe, inaczej nie szukałybyśmy się...bo i po co. Wiesz,że podziwiam Ciebie za przepiękny blog i Twoją siłę ducha.
      Cieplutkiej, słońca pełnej wiosny dla Ciebie:-)

      Usuń
  6. Piękny wiersz, piękne zdjęcia! I piękna Ty, Daglezjo!
    Cudownej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Amasjo, Ona już jest, może jeszcze młoda, zmarznięta, ale pięknie pachnie i wesoło śpiewa skowronkami, maluje kwiaty i pulsuje w sercu:-)
    Dziękuję Ci za piękne słowa. Tobie życzę najwspanialszej, słonecznej i kolorowej wiosny Amasjo. Jak dobrze Cię czytać:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śpiew Stanisławy to taki balsam dla duszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny wiersz i zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za uznanie
    :-) :-)
    Pozdrowienia wiosenne ślę... z szumem nad parsęckich sosen:-)

    OdpowiedzUsuń