czwartek, 20 czerwca 2019

Omijaj tych ludzi wielkim łukiem!


Wystrzegaj się: narzekaczy, naciągaczy, leni, wiecznych imprezowiczów, zazdrośników, pesymistów, plotkarzy, nieudaczników i epimeteuszy, by nie mogli ci szkodzić, nie mieszali   w twoim życiu.
Naciągacze:-pożycz, pomóż, itd.,
Narzekacze:-zabiorą ci czas, śmiejąc się z ciebie.
Lenie:-zrób potem, ja  dziś nie robię.
Pesymiści:- nie zaczynaj bo i tak ci nie wyjdzie.
Wieczni imprezowicze:-e tam jutro , nie martw się dziś się napijmy.
Zazdrośnicy:- co on ma , nie może więcej ode mnie . (zazdrość cię zniszczy)
Nieudacznicy:- spadnie z drzewa leżącego i rozbije głowę, pociągnie cię za sobą na dno.
Plotkarze:-podniosą swoją wartość obgadując innych: ale brzydki, ale biedny, ale głupi.
Epimeteusze:- zrobią z twojego życia piekło, otworzą puszkę pandory, wszędzie widzą podstęp i fałsz.
 Dyktatorzy:- oni zawsze wiedzą, co jest dla ciebie lepsze. Nie są obiektywni - tu chodzi o ich dobro, nie twoje.
 Ludzie, których nigdy nie zadowolisz:- ten irytujący typ człowieka odgryzie ci rękę, wystarczy, że podasz mu palec.
Ludzie-gołębie:-to tacy, którzy najpierw jedzą ci z ręki, a później narobią na głowę.To irytujące typy, udające twoich przyjaciół tylko po to, by coś na tym zyskać - awansować, zarobić, zemścić się na kimś.

Czy byłaś(eś) nieszczęśliwy(a) przez innych?...Odrzuć ich, nie są warci twojego czasu. Jesteś jedyny(a) w swoim rodzaju, niepowtarzalny(a), wspaniały(a), nie potrzebne ci zmiany , ani pomoc fałszywych przyjaciół. Dążąc do ideału, takim się stajesz, a prawdziwi przyjaciele istnieją...naucz  się ich rozpoznawać, a nic złego nie spotka cię od innych ludzi.

                   

18 komentarzy:

  1. Jaki fantastyczny rejestr - typologia przemyślana... (!)
    Ciężki tekst - bo jakże mógłby być lekki, skoro taki obszar rozważań?
    Zamieściłaś moje ulubione kwiaty, cieszą moje oczy - nie cierpię brzydoty, którą tworzy człowiek.
    Pogoda męcząca, ale Ty masz tyle "przyrodniczych schronień", że zapewne tego tak piekielnie nie odczuwasz.
    Wycofałam się z blogu "Dotyk..." na czas jakiś, ale jestem obecna na blogu wakacyjnym, podanym na profilu.
    Przesyłam pozdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie Twoja obecność. Po przeczytaniu w necie kilku instrukcji, kogo się wystrzegać(ha, ha),zebrałam to do kupki i..wyszło, co wyszło:-) Moje grono 'przyjaciół' dziwnie się kurczy, pod wpływem tej wiedzy:-) Nie żałuję ani trochę.
      Pijam rano kawę przed domem,(w towarzystwie Bastera i kotów) wśród drzew, kwiatów i śpiewu ptaków, są miejsce, gdzie zawsze wieje wiatr, więc tam stawiam stolik:-)
      Pozdrawiam cieplutką nocą:-)

      Usuń
  2. ..zdjęcia piękne, jak zawsze.. uwielbiam maki i bzy.. uwielbiam piękno Natury w każdej postaci :)
    ..to potwornie smutne, przykre i przerażające, ludzie nie są ludźmi lecz bestiami.. pogoń za mamoną, 'wyścigi szczurów'.. gdzie podziało się człowieczeństwo?
    ..dobrym Istotom czasem jest trudno rozpoznać i wyczuć ludzi podłych, niegodziwych..

    - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję Mgiełko za Twoją obecność na moim blogu.:-) Pozdrawiam najpiękniej!

      Usuń
  3. Witaj Alinko. Ale masz piękny dar, cudne te Twoje kompozycje nie można się napatrzyć.
    Co dotyczy ludzi, nie potrafię wcześniej rozpoznać kto jest kim, dlatego bardzo często nabieram się ufając na zapas. Jak to się kończy wiadomo. U mnie od trzech tygodni panuje susza ,gdzieś daleko słychać grzmoty a do mnie nic nie dociera cały czas temperatura +32;+35, nawet nocą +25 nie ma czym oddychać.
    Wcale nie jeżdżę po lasach bo jest za gorąco na balkonie jedynie wszystko rośnie . Bugenwille już się rozwijają lilie porosły ogromne jedna jest równa ze mną a inna przerosła mnie i ma już ponad 180 cm. Jak zakwitną wyślę Ci fotkę. Dużo zdrówka. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Januszku, miło mi Ciebie gościć u siebie. Pięknie pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Poruszylas serce Daguniu ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie posty u Ciebie uwielbiam ;)

    Wszystkie te spostrzeżenia są pouczające i godne przemyślenia. Jedno mi nie pasuje: „Czy byłaś(eś) nieszczęśliwy(a) przez innych?...Odrzuć ich, nie są warci twojego czasu”. Nie daje marginesu na błędy, nasze i innych, a bądźmy szczerzy, nie ma ludzi idealnych.

    Pozdrawiam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Asmo,'margines błędu' uwzględniłam ( Ha, ha). Pewnych zachowań się nie wybacza, bo byłoby to działanie przeciwko sobie, no chyba, że ktoś jest samobójcą. Zdrówka życzę.!

      Usuń
  6. Podobno każdy człowiek jest Twoim lustrem i jeśli zauważasz u niego te niedobre cechy to znaczy, że albo masz je w sobie i ich nie lubisz albo się ich obawiasz. Tak czy siak warto się im bliżej przyglądnąć. Ja tak staram się robić.
    Ale ktoś, kto robi takie zdjęcia nie jest na pewno ani naciągaczem ani narzekaczem ani leniem ani ... tym kimś, co zebrałaś.
    "Ja nie jestem ok, ty nie jesteś ok i to własnie jest ok"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo interesujące podejście do życia :-) Zwalczajmy u siebie to, co nas boli u innych, widzę w tym 'mądrość' Krysiu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Zdjęcia piękne. Za rady serdecznie dziękuję, na pewno się przydadzą. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia. Zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam, wrócę Krystyno. Pięknie dziękuję za zabłądzenie w moje ścieżki. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  8. Omijam, omijam do tego stopnia, że szkoda mi czasu i energii na tego typu myślenie. Przede wszystkim nie mam oczekiwań, że inni ludzie zachowają się zgodnie z moimi wyobrażeniami.
    Zdecydowanie szukam przestrzeni pośród pól, lasów i łąk... Pozdrawiam zapachem ziół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam (hm), otaczać się ludźmi o pięknych sercach, jest to bardzo trudne, niemniej możliwe:-) Zioła pachną w moim domu. Cieplutkie pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ja na szczęście wystrzegam się ludzi.
    Wolę swoje towarzystwo i dzieci
    Kilkoro czyli dwóch sprawdzonych przyjaciół mam i wiem że im zawsze mogę zaufać tak jak oni mi .
    A reszta to pył na drodze niesiony wiatrem
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjaźń to nieoceniony dar losu. Nie ma ceny wartej prawdziwej przyjaźni, najważniejsze by jej nie lekceważyć, nie omijać, i nie wykorzystywać na marne. Myślę, że przyjaźń, to jedyne w życiu, co ma sens.

    OdpowiedzUsuń