sobota, 14 maja 2016

Po polach i miedzach zbieram radość



Biegacz szykowny, zwany szafirkiem.:)

Bratek polny.:)

 
"A ty mnie na wyspy szczęśliwe zabierz"...
Nie, nie zabieraj mnie nigdzie ...
zostańmy tu..popatrz...mam tu dla ciebie
ogród pełen słońca.
Kwiatami radość rozkwita,
a w lustrach wody nasze odbicia.
Modre oczu twoich
i zieleń zza rzęs moich.
Uśmiechaj się,
ten uśmiech rankiem
we włosy wplatać będę.
Zabiorę go z sobą w las,
kiedy mgiełką zieloną maj do mnie śpiewa.

                                       Daglezja
                       

10 komentarzy:

  1. Maj - to piękny miesiąc, mój czas...
    Czasem myślę, ile takich "majówek"
    będzie jeszcze w moim życiu (?)
    Na jesień patrzę zupełnie inaczej (!)
    Pozdrawiam wiosennie! Oby do lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiemy ile nam zostało majówek:) Miejmy nadzieję,że dużo.:)Maj jest Twoim czasem, wykorzystaj go , bierz z niego to,co najpiękniejsze, bierz garściami...bądź egoistką w tym wypadku.::)))))))))))))))))) Pozdrawiam najserdeczniej, najpiękniej jak umiem.:)

      Usuń
  2. Bajeczne zdjęcia
    dochodzisz do szczytu perfekcji, co mnie szczególnie cieszy
    jestem tu już tyle lat i obserwuję rozwój Twojego talentu, tym bardziej, że robisz swoje obrazy najprostszym sprzętem.
    o poezji już nie wspominam, bo ona zawsze jest dla mnie ogromnie cenna.
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech Rysiu...zawstydzasz mnie, jaki tam talent. Im dłużej robię te fotki, tym mniej wiem o fotografii.:) A aparacik faktycznie ...nawet już karty nowe na nim nie zrobią odczytu:))))Ale się z nim zżyłam.:)))
    Pozdrawiam stokrotkowo.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia opisane poezją, poezja zilustrowana obrazami... wspaniały kolaż dla zmysłów Daglezjo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko zabawa...choć coraz rzadziej...(dorośleję):))))
      Tylko chyba to już za późno...bo im jest się starszym tym bardziej...dziecinnym ..tak mówią.:)))
      Najważniejsze,że coraz cieplej, barwniej i to jest powód do radości.:))
      pięknych dni, udanego weekendu i słoneczka Ci życzę Amasjo...nie tylko pracą człowiek żyje.:)))

      Usuń
  5. fajnie miec swoj ogrod pelen Slonca , jak najwiecej pieknych chwil w nim z przyroda zycze
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Ulu..ogrody słoneczne, gdzie spojrzę w dal tam "moje ogrody", kwiatów i cudów pełne..wystarczy wyjść poza linię obowiązków.:) Posyłam Ci Kochana zapachy i kolory z moich ogrodów, wiatr je zaniesie do Ciebie.:)

      Usuń
  6. Sporo tej radości zebrałaś dla nas, dziękujemy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym Pełnoletnia dawać radość innym. To nie otrzymywanie jest szczęściem, ale dawanie innym. Kto tego nie zna jest ubogi.:) Ty pewnie masz pełno wiosny w koło, wyobrażam sobie Twoje zielone ogrody podświetlane słońcem.:)))
      Posyłam serdeczne pozdrowienia, uśmiechów pełne.:)

      Usuń