środa, 4 maja 2016

Zielono mi...:)


Gałązka brzozy

                                                                                                                                                             
 Jezioro Baczyno

Śledziennica

Piestrzenica kasztanowata(jadalna po ususzeniu i przetworzeniu).

Kwiat śliwy

Kwiat wiśni


Kwiaty czeremchy

 Weź mnie
Skradnij
Zakochaj
Zawładnij

Echem wykołysz nad ciszą
Gdzie chmury do tańca kołyszą
Ja to oprawię w ogród
Kwiatami tęsknoty utkany
                                                       Daglezja

 

8 komentarzy:

  1. I mnie zielono Daguniu... w głowie
    chociaż w sercu ciemno
    Cudowne zdjęcia moja artystko !
    pozdrawiam cichutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Rysiu,że jeszcze zielono!!! Zieleń to kolor nadziei, a ta jet nam potrzebna w każdym wieku. Dużo zdrówka i słoneczka życzę.:)

      Usuń
  2. Zdumiała mnie gałązka brzozy
    - mogłabym patrzeć i patrzeć -
    piękne ujęcie - "równoległe do horyzontu"!
    Życzę wygranej w Lotto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ninelnsg5, ale nie grałam:( Mnie i tak los ny ominął...wygrana nie dla takich jak ja.O jejku ja rzeczywiście chyba staję się pesymistką ...NIEEEEEEEE!!! Nie chcę.:))))))
      Dobrej nocy majowej życzę.:)

      Usuń
  3. Witaj, Dag! Wspaniałości u Ciebie...
    Dzisiaj i ja znalazłam u siebie na działce ciekawe grzybki, chyba smardze, ale nie jestem pewna :(
    Serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upewnij się, bo z grzybami nie ma żartów, ja nie zbieram tych, do których mam choć cień niepewności.:))) Majem pachnie, kwiaty, zieleń...nie usiedzę w domu, stąd moja nieobecność na blogu.:)))
      Najpiękniejsze pozdrowienia twór©zA.:)))

      Usuń
  4. uczuciowesmaki8 maja 2016 13:34

    Aż zapachniało kwieciście :-)
    Ja też zwróciłem uwagę na ten ewenement, gałązka prawie idealnie w poziomie :-)
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gałązki mają to do siebie,że rosną we wszystkie strony....choć przyznaje najczęściej do góry, do słońca, ta jednak rośnie pozioma i jest śliczna.:))) Ślicznie pozdrawiam Uczuciowy..brzozowymi listkami.:)

      Usuń