czwartek, 21 kwietnia 2022

Wiosna śpiewa, tańczą drzewa :-)

- ''-

lasami 

miedzami 

polną ścieżką

idzie wiosna 


w barwnym koszu 

niesie złocie

bratki polne

przetaczniki 

kurdybanki

bodziszki

fiołki

i sasanki


miodunki

zawilce

szafirki

ziarnopłony

mlecze

i barwinki


a śpiew ptasi nad polami

obezwładnia i tumani

wiatr rozwiewa 

tańczą drzewa

taniec nad tańcami

Daglezja


Ze świątecznego spacerku :-)






                   magnolie


dzikie gęsi


dzikie gęsi

jezioro Baczyno


zawilce i miodunki


  miodunki


miodunki i ziarnopłony

ja... na przełaj polami...


12 komentarzy:

  1. Alinko, wreszcie Cię zobaczyłam i łatwiej mi teraz będzie z Tobą pisać. Piękne i wielkie masz przestrzenie wokół. I piękne układasz wiersze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, idąc polami, słowa same układają się w wiersze. Tyle cudów w przyrodzie, a ludzie gonią za pieniędzmi, pomijają to, co daje radość, by w końcu umrzeć 'biednym'. Te przestrzenie pokonywałam w święta, kilkadziesiąt kilometrów od domu, bo dowiedziałam się o dzikich gęsiach i bobrach. Gęsi spotkałam choć były daleko, bobry się schowały w trzcinach, był tylko efekt ich pracy. Dzięki za odwiedziny. 🌺

      Usuń
  2. Alinko,
    u Ciebie, jak zawsze, cudowne zdjęcia i przepiękny wiersz! 🍀💗
    ..chłonę to piękno i jestem zachwycona, dziękuję za wspaniały pokarm dla zmysłów! :)

    - pozdrawiam cieplutko, zdrówka życzę i uroczych chwil! 💜💙💛💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wiosna jest taka energetyczna. Od lat wykorzystuję energię z przyrody, nie wiem ile to jeszcze potrwa, ale póki mogę, spędzam dużo czasu w plenerze. Moje wiersze nie dorównują Twoim Mgiełko, moje proste, ze wsi ha, ha, ha, tak jak i ja sama. Życzę wspaniałej wiosny, pełnej cudów przyrody 🌱🍀🌷🌸🌹

      Usuń
  3. Takie spacery na przełaj to samo radosć , spotkanie z naturą, doładowanie..super zdjęcia ..Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny. Dużo radości jest z takiego kontaktu z przyrodą, szkoda,
      że u nas susz, jest na razie mało zielono...deszczu trzeba bardzo. Pozdrawiam cieplutko kwiatami...🌷🌼🌻🌺

      Usuń
  4. Bardzo Ci się udał ten spacerek. Tyle pięknych zdjęć zrobiłaś i tyle zdrowia "łyknęłaś" :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coraz cieplej...więc wychodne jest co dnia. Pozdrawiam cieplutko 💙

      Usuń
    2. Czy mogłabyś do mnie napisać na adres rusinowa@op.pl ?
      Chciałam Cię o coś zapytać

      Usuń
    3. Napisałam, jak prosiłaś :-)

      Usuń
  5. Fantastyczne zdjęcia! 🙂 Widać, że wiosna zaglada w każdy możliwy sposób 😉 Jest życie, kolor i energia, co widać również w twojej aktywności! Super, że dbasz o zdrówko, kondycję, a przede wszystkim o swoje serce (również to duchowe) 😉 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle miły to komentarz, dziękuję . U mnie po zimie nie spadła ani kropla deszczu, roślinki rachityczne, jakby wołały o pomoc. Tylko 1/3 gałęzi drzew owocowych wydaje kwiaty, reszta usycha. Wiosna opóźniona o około trzy tygodnie...
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń