środa, 15 marca 2023

W MARCU JAK W GARNCU 😻😻😻

 Czarne koty

**********

czarne koty lubią psoty

oczekują wciąż pieszczoty

ale w nocy 

o północy

idą w sina dal 


czarne koty siedzą w ciszy

 nasłuchują szeptu myszy

ale w nocy 

o północy

ida w siną dal


i choć chciałbyś iść za kotem 

nie sprowadzisz go z powrotem

bo on w nocy

o północy 

idzie w siną dal


czarne myśli  w dzień po cichu

przyczajają się na strychu 

aby w nocy 

o północy

zżerać nasze sny











                                  [ Kocię z netu]
Daglezja

2 komentarze:

  1. Alinko," moje po cichu przyczajają się na strychu aby w nocy, po północy zżerać moje sny. " To teraz doskonale oddajesz moje emocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Krysiu, wiem co znaczy walka z myślami. Rozumiem Ciebie doskonale:-) Ja w takich chwilach mówię sobie: 'będzie to, co mi zapisane'. Wiem, że to ucieczka od odpowiedzialności, ale tylko tym sposobem zachowuję zdrowe zmysły...i to nie do końca. Życie jest tak nieprzewidywalne, zrobi i tak co chce. Jeszcze przed rokiem moje plany były takie piękne...dziś nic z nich nie zostało. Życie napisało swój scenariusz i je realizuje , bardzo konsekwentnie. Wierzę, że Tobie wszystko się uda, czego Ci życzę całym sercem. -Alina.

      Usuń