czwartek, 21 marca 2024

 WIERSZ NA JUTRO

Cóż ty, kochanie, o mnie wiesz…?

         …

Ot - siedzi nocą, pisze wiersz

jakaś poetka niespełniona

która chce, abyś ją w ramiona

nie mogąc wziąć - wziął proste słowa

wiersza , by jak poduszka ci puchowa

głowę strapioną przytuliły…

         …

Ot - piszę nocą… Wybacz, miły,

że na jutrzejszy Dzień Poezji

zamiast sonetu z samych frezji

wierszyk jak wianek ze stokrotek;

może się wydać, że zbyt skromnie -

lecz może i tak wspomnisz o mnie…

         …

Po cichu kocham i na jutro

piszę te słowa… Jest mi smutno…

-------------------------------------------

Autorką tego wiersza jest moja Przyjaciółka z fejsa- Małgorzata Krusiewicz. 








Daglezja (Fotki z ogródeczka)




2 komentarze:

  1. Miła Dag 💓
    'wiersz na jutro' jest uroczy, taki bardzo życiowy, podoba mi się 😏
    ..zdjęcia z Twojego ogródeczka są prześliczne, cudnie uchwyciłaś piękno kwiatuszków 💐🌼🌻

    - pozdrawiam Cię najcieplej, zdrówka ogrom życzę i cudowności każdego dnia💓🤗😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wiele osób na fejsie, którzy tworzą cudną poezję. Ten wiersz jakoś mi zapadł w pamięć.... Mgiełko już wiosna, zaczyna się życie w przyrodzie, a ja ciągle nie wyzdrowiałam. Po oskrzeli krztusiec itd. itp., dlatego tak rzadko tu jestem. Jeszcze kilka dni może słoneczko mnie wyleczy. Na razie pochmurnie, w nocy przymrozek. Pozdrawiam Cię pięknie, życzę zdrówka, słoneczka, wielu powodów do radości i przyjaciół w koło. Przytulam wiosennie🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń