niedziela, 26 grudnia 2021

NIE WSZYSCY SIEDZIELI ZA STOŁEM.....:-(

 


10 komentarzy:

  1. Las i światełko nadziei, to musiało wystarczyć.
    Wiele dobrych myśli ślę do Ciebie, nie tylko na święta.
    Czy na fotce poniżej to są zurawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sełnienia skrytych marzeń, wspaniałego zdrówka, wszystkiego naj... naj.. na Nowy Rok życzę.
      Te ptaki to łabędzie liiviio. Na poplach po kukurydzy znajdują to, co zostało. Serdeczności dla Ciebie 💝

      Usuń
    2. O Jezusie, ale jestem głupia; pomylić łabędzie z żurawiami!

      Usuń
    3. One podobne liiviio, zwłaszcza z daleka. I ja musiałam wysiąść z samochodu i podejść bliżej by się upewnić czy to nie gęsi. 😀

      Usuń
  2. ..przytulam mocno do serca Kochana 💗
    ..moc najcieplejszych życzeń ślę z dobrymi myślami i odczuciami! 💙💖💔💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczności posyłam, przytulam i 'samych dobrości' życzę Ci Mgiełko 💖

      Usuń
  3. Niektórzy w naszych miastach, misteczach i wsiach siedzieli pod mostem, na dworcach, na klatkach, w zadaszeniach śmietników, opuszczonych zabudowaniach, do których wstęp wzbroniony i w końcu na ławce w parku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że ilustracja pokazuje raczej uchodźców, ale można to odnieść do naszych 'współmieszkańców'. Każdy 'inny' stanowi zagrożenie, jest jakby mącicielem naszej poukładanej ciszy. Bezdomnych w Polsce szacuje się na około 300 tysięcy, ale gdyby zagospodarować pustostany, myślę że dwie trzecie miałoby gdzie mieszkać, a może i wszyscy.

      Usuń
  4. To prawda że nie dla wszystkich te Święta były piękne...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Los nasz nie jednaki, nie wiemy co nam zgotuje jutro, tym bardziej cieszmy się dniem dzisiejszym. Serdeczności posyłam 🌲🌼

      Usuń