czwartek, 16 czerwca 2022

Jakiś czas mnie tu nie będzie........




 

12 komentarzy:

  1. Jestem z Tobą myślami. Wiem, jak boli taka strata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję liiviio 🌹 Dziękuję Ci za to, że Jesteś 💓

    OdpowiedzUsuń
  3. ..przytulam Cię bardzo mocno Kochana, z całego serca,
    jestem z Tobą myślami❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Mgiełko, tak bardzo mi trzeba przyjaciół, którzy koją smutek 💓

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda strata potrzebuje żałoby i chociaż nie wiem jak Wielka jest Twoja strata Alinko będę czekać ile trzeba na Twój wiersz czy fotografię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, pozdrawiam 💓
      Daglezja.

      Usuń
  6. Jakże często właśnie milczenie jest naszym azylem. Jestem z Tobą Daguniu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Alenko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy nie wiesz co powiedzieć, po prostu bądź...
    Jestem, gdybyś czegoś potrzebowała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Artbook....czasem musimy sobie pomóc sami...inaczej nie można. Serdeczności posyłam dla Ciebie 💙

      Usuń