niedziela, 2 października 2022

...

 Zimny upał

---------------

tęcza nad jeziorem

gwiazdy na niebie 

mgła nad polami

nie ma ciebie


już lipy przekwitły

rankiem zimna rosa

ptaki odlatują

a ja sama bosa


 czemu mi tak nijak

daleko wybladło

szukam naszych ścieżek

'nasze' już przepadło


a było tak śpiewne

i takie na lutni

nie dotknęło nieba

zraniło okrutnie

Daglezja.


Grzybek(pierwszy znaleziony..ha,ha).


  Dzwonki leśne


Orszoł prążkowany - przecudnej urody chrząszcz.




Motylki


   




Autor:A.P. czyli Daglezja :-)

10 komentarzy:

  1. Piękny ten żuczek nie widziałam takiego


    "czemu mi tak nijak" też chciała bym znać odpowiedź


    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten chrząszczyk, dość duży nie występuje u mnie często. Widziałam go drugi raz w życiu. Raz na kwiatach bzu czarnego i w tym roku na oście.
      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  2. ..witam Cię Kochana Dag .. cieszę się ogromnie, że znów mogę Cię czytać ♥
    ..piękny wiersz i jak zawsze prześliczne zdjęcia : niezwykłego chrząszcza - orszoła prążkowanego (nie znałam do tej pory), cudnych motyli, uroczych kwiatów i grzybka :)

    - pozdrawiam cieplutko, ogrom zdrówka życzę i uroczych chwil ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Mgiełko, jestem tu rzadko. Jesień jest cudnie kolorowa, więc może zajrzę tu za kilka dni. Codzienność to 'ciężka praca' :-) Podwórko, ogródek, piec CO, zwierzęta...teraz wszystko na mojej głowie, a moje lata sama wiesz....Życzę cieplutkiej jesieni, zdrówka i weny twórczej. :-)

      Usuń
  3. Twój wiersz podrapał mi pamięć i połaskotał duszę. I te fiolety doń pasują cudnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, nawet nie skojarzyłam, że zdjęcia mają jednakowe barwy, to tak, jakby podświadomie je poukładałam :-) Robię wszystko raczej spontanicznie niż według zasad , czy planu. Pozdrawiam ślicznie, życzę dużo barw jesiennych w ciepłym odcieniu :-)

      Usuń
  4. Smutek wiersza i radość, jaką niosą Twoje fotografie ... to cała Ty Daguniu. Cieszy mnie Twój powrót, pozdrawiam Cię całym sercem 💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na treść życia składa się zarówno uśmiech, jak i łza. Trzeba poznać wszystko. Niestety... czasem bywa czegoś nadmiar 😯 Cieplutko pozdrawiam.🙂

      Usuń
  5. Dobrze Cię znowu czytać.A kolory jesieni, jak zwykle, oddane cudownie.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pamięć, życie toczy się dalej ...jesień maluje na brązowo i szarawo 🙂 Pozdrowienia posyłam 🙂

      Usuń