wtorek, 13 lipca 2021

Kocham lato :-)

😎😎😎   Bez koralowy





Ropuszka przychodzi do pojemników z wodą, które wystawiam dla ptactwa:-)


Moje maluszki:-)


Naparstnice leśne








Brzozy


   ----/////----
ono codziennie odchodzi
wolniutko
krok po kroku 
 
kołowrotku kręć się kręć

ile czasu potrzeba
ile sił potrzeba 
aby nie upaść w pół drogi

nie zachodź  słońce
nie pozwól spadać gwiazdom
w  topiel jeziora

nie zachodź słońce
jeszcze wcześnie

jeszcze nie do końca
nauczyłeś mnie
wiązania dźwięków niewidzialnych
powolnego Adaggia
i  piorunujacego  Scherza

a ono się śmieje
że  ciągle tak wiele znaczy

nie zachodź słońce
jeszcze wcześnie

a ty serduszko pukaj pukaj pukaj

Daglezja



8 komentarzy:

  1. ..piękne to Twoje 'kochanie lata' Alinko , prześliczne zdjęcia, jak zawsze!
    ..cudna fotka Twoich Maluszków (pieska z kotkiem).. bez koralowy urzeka pięknem, wabi czerwonym kolorem, zachwycając oczy.. ostatnie zdjęcie 'brzozy' fantastyczne.. zachwycił mnie Twój niezwykły wiersz! 💝🌈🍀
    ..dziękuję Kochana za niezwykły kalejdoskop różności, tyle błogości dla oczu
    i dla duszy piękności 💓🍀🌼🌻

    - pozdrawiam ciepełkiem słoneczka i energii dobrej mocą,
    ogrom zdrówka życzę i najpiękniejszych chwil każdego dnia 💛💙💙💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełko, lato pędzi jak szalone.Trzeba je chwytać, tulić i czerpać to, co w nim najlepsze. Dziękuję Ci za przemiły komentarz. Życzę zdrówka, radości, zadowolenia, i tego, czego sobie sama życzysz 🌾 💐 🌷 🌹 🥀 🌺 🌸

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam lato, to moja najlepsza pora roku, niech trwa wieczość!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatrycze, czerpmy z lata jego urok, tak szybko mija.
      🌻Pozdrawiam 🌷

      Usuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Ja też kocham lato, dla mnie mogłoby trwać cały rok :) Bardzo inspirująca pora roku :) Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ayuna, ja sądzę, że lato jest nam tak drogie, bo jest tylko częścią roku. Wszystkie cztery pory maja swoje plusy.
      Pozdrawiam 🌼🌻

      Usuń
  4. Do tak pięknych zdjęć i strof dopisuję cudownie letnią piosenkę.

    https://www.youtube.com/watch?v=DUtpIBjlFzk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liiviio, Kochana, dziękuję za tę piosenkę. Dam ją w notce.
      Jest piękna i taka ...moja.💐 🌷 🌹 🥀 🌺 🌸

      Usuń